^  
onsdagsdejt, love it! Fast synd att hon stack hem så tidigt bara..
nu sitter jag här själv med pepparkaksdeg brago och cola. Har bra musik iaf :D

och imorgon, usch fyfan, vi ska bada på älvhögsborg. vill inteeeeee


v
det där skulle jag laddat  upp igår
ny dag, nya tag, simtag EHE
dåligt skämt XD
HAHAHA
det var iaf inte så farligt, det var rätt kul att simma ändå.
jag och cornelia relaxade och tog det easy, fast hon nockade mig med livbojen när hon skulle rädda mig, HAHA
vi käkade på max och drog sen tillbaka till skolan.

efter skolan fikade jag och Greta på espresso house, mycket mysigt (:
nu äter jag upp mina/våra kakor och väntar på norskarna (mamma och kusin-christian) som kommer hem senare.




3 kommentarer

Just Picture It ?!

26 Nov 2009 21:14

och där var ju du :O maha, sötisblogg :D

Sara

26 Nov 2009 22:01

ooooh vad jag gillar bilden på gretis! skitsnygg!

och vi simmade fint och vart såååå snygga i våra bikinisar ;D

Emelie

26 Nov 2009 22:25

höhöhö, självklart :D

Kommentera

Publiceras ej