eller nåt, det hänger en fiol bakom mitt huvud, who knows why? ingen spelar, men den är antik och saknar strängar. Ni får se vår tavla med en fasan på istället och min vackra min. Jag har pluggat matte i en timme nu och kommer fortsätta, duktig känner jag mig idag, woho!
Snart blir det lördagsgröt som vanligt, något som jag inte tror någon av er skulle fatta. Men jag älskar risgrynsgröt. MUMS. Idag är det cruising i Trollhättan, Skateuppvisning i arenan, ska inte gå på något av det... (mycket snygga skatekillar har gått förbi här utanför och de bor troligtvis i hotellet på andra sidan vägen så jag kan fortsätta dreggla när de går förbi iaf. Nu är gröten klar!

3 kommentarer

Anonym

28 May 2011 19:08

gött me gröt

sara

29 May 2011 18:48

snyggig mli

Carolina

20 Jun 2011 16:07

Sv: Awh! Tack så mycket söta du! :)



Dina kinder är to diiiie foooor! :D

Kommentera

Publiceras ej